nattjobb

Skrivet: 2011-08-09 Kl: 21:36:24

den här veckan jobbar magnus natt vilket är riktigt jobbigt om jag ska vara ärlig .
tova sover inte som hon ska så jag är mest vaken hela dygnet känns det som ,

liam och lynx har börjat lugna ner sig i trotsen så nu är dom hel goa :D och tova är såååå jävla söt --- älskar verkligen mina kidz . och tur att dom är söta  så man har nåt att trösta sig med när dom är hel vilda .

och nej till alla som säger att alla bebisar är söta ,,, visa ser tyvärr ut som nåt katten släppat in eller att spermien vände halvvägs i ägget, sorry och nu kommer jag bli ogillad av massor speciellt mammor med fula ungar...

har cyklat med helene och emelie nu på kvällen i detta oväder , men vi missade det precis ,, när det startade så satt vi hemma hos helene och drack lite te :D
strax åker magnus till jobbet och jag kommer förmodligen slocka på soffan ,,,

bye bye



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0