nyköping

Skrivet: 2010-07-31 Kl: 22:38:57

idag åkte jag och barnen till nyköping med min syrra och hennes kille :D :D vi hade jätte trevligt, vi började med att åka till vårat favvo fik :D köpte världens godaste mackor :D ungarna fick det häftiga godiset bröst socker ..

sen drog vi till hamnen och käkade glass innan vi åkte hem till mormor och morfar för lite kaffe :D ¨'

NU HAR VI SEMESTER  :D så nu blir det mys pys med familjen i en vecka :D

i morgon ska jag hälsa på putte en stund...

hmmmm vad har hänt i veckan då ....

vi har renoverat ungarnas rum nu :D :D

vi rev ner alla tapeter,spacklade och slippade , målade tak sen kom dom nya tapeterna upp ..
efter det köpte vi nya sängar till barnen som jag målade om..

liam fick en grå säng och lynx fick en rosa :D

liam och lynx följde med farmor och farfar i torsdag till karlsborg och sov i husvagnen tills fredagen .:D :D

kommer lite kort sen :D ska bara lägga upp dom...

just ja jag har blonderat mig ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0