njuter

Skrivet: 2010-07-11 Kl: 16:14:10

nu är det sommar och sol :D :D
och ca 35 grader.

är hundvakt till walle som är en stor rottis hane :D han är så snäll och go :D ..
i morgon bitti åker magnus till sthlm förmodligen (finns en liten chans att han blir hemma i örebro o jobbar) .
idag åkte vi till kumla och köpte lite mjukglass , och satt och lekte vid fontänen.

har fått i gång poolen så ungarna har fått svalka av sig i dag ..

i morgon blir det jobba sen hämta ungar , rasta hundar ,städa .tvätta . laga mat , sen tänkter jag nog ta mig ett dop i poolen :D ..

älskar mitt fullpackade liv :D



i går var vi ute och gick med hundarna i evigheter kändes det som i värmen.
sen gick vi till helene och grillade och drack pigellin drinkar :D det va inte fel vill jag lova :D är lite sugen på en sån just nu om jag ska va ärlig...




Kommentarer
Postat av: Helene

Skrivet 2010-07-11 Klockan 19:37:19
URL: http://litensotnos.blogspot.com/

Jag kan blanda ihop en kanna till om du är sugen ;) Tack för igår vi hade super kul! måste vi snart göra om. Kram


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0