eclipse

Skrivet: 2010-07-06 Kl: 19:49:14

ja som sagt så vann jag biljetter till eclipse premiären den 29/6 så jag och mamma åkte :D :D hade trevligt redan på tåget upp :D :D

gick till hotellet så fort vi kom upp till sthlm och hotellet låg precis mitt i mot spybar på stureplan :D :D glassigt värre :D  sen fick vi biljetterna till twilight marathon som gick efter det strosade mamma och jag ut på upptäcks färd i sthlm ,,, vilka otroligt vackra byggnader det finns , har aldrig tänkt på hur vacker våran huvudstad är ...

vi gick och käkade sen köpte vi med jordgubbar och gick tillbaks till hotellet för att göra oss i ordning inför the movie night ,,, :D ::D dom två första filmerna satt alla och vrålade så fort huvudsådisarna kom upp .. även en gång vid en veggoburgare mycket mystiskt.. men under ECLIPSE så var faktiskt alla tysta och jag fick äntligen se min efterlängtade film :D och den var aaaaaaaaaaaasssssssssss bra ... så jävla nöjd var jag :D vi kom tillbaks till hotellet vid 2.30 o gissa om man va trött då :D

poå morgonen så gick vi upp tidigt för att käka hotellfrukost som är så fucking gott ...
sen checkade vi ut och tog oss an stan ,, vi gick och kollade lite överallt gick till gamla stan och fikade sen köpte jag ett par skor och en tröja :D

hade så jävla kul med morsan och är så glad att hon följde med mig  :D :D trevligaste på länge :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0