happy new year !!!

Skrivet: 2011-01-01 Kl: 00:26:18

nu är det ett nytt år.

grattis till min syster som fick en dotter runt kl 16. den 31 dec...
vilma vägde ca 3100 och var 49 lång ..

nu på kvällen har mamma o co varit här och ätit sen har vi kollat på film i väntan på 12 slaget ,

lynx står nu i fönstret och kolla på alla fyrverkerier ,,, hon är helt uppslukad av dom kan inte slita sig från fönstret ,,, som ligger ut mot centrum så vi ser smällare från alla håll :D

nu ska jag faktiskt varaså tråkig att gå och lägga mig :D har barn att ta hand om även i morgon bitti :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrivet 2011-01-01 Klockan 13:14:03
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Gott nytt år!

Postat av: Kristel

Skrivet 2011-01-01 Klockan 13:22:57
URL: http://kicksstyle.blogg.se/

GRATTIS GRATTIS & Gott Nytt År till er... Hoppas allt är bra med Malin och bebis. Puss & Kram


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0