vikt och åldersnoja

Skrivet: 2010-08-15 Kl: 19:41:36

usch har kommit i olag med mig själv nu känner jag ,,, jag är inte nljd med min vikt , mitt utseende eller åldern :S ändå är jag bara 23 ,,,

i dag blev det en 3 km löptur i skogen med arwen och walle

känner mig jätte stor och tjock just nu och det är faan inte kul.... men men turerna ut i skogen börjar bli fler och längre så det är skönt ...
vill komma i form och känna mig som en 23 åring i kroppen och inte som en förslappad 50 åring ,,,

strax blir det lite kvällsmat och film,,,vi ska se vampyrer suger :D :D

igår kollade vi på grown ups och det var den roligaste film jag sett på låååååång låååång tid :D :D
nu blir det nog en KALL dusch...

kram på er


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0