semester

Skrivet: 2010-08-07 Kl: 20:51:41

kan väl säga med gott samvete att den här semesterna har sugit ....liam fick vattkoppor på söndagen och har mått dåligt hela veckan :( tvn är inlämnad på lagning så vi har inget att titta på :( jag har fått en vagel i ögat som gör as ont :(
mitt hår ser fördjävligt ut ..... får inte ur det orangea  och vet inte vad jag ska färga det till i stället .... funderar på mörkrött .,,,,

tur som det är så har jag världens sötaste man och finaste barn....

i dag har vi varit på barnkalas :D :D jätte trevligt ...
sen åkte vi hem till lina och stefan för att träffa min lina som varit borta i 2 månader .... (hon fick nybakta bullar som jag bakat )

på kvällen nu så åkte vi till sötaste susanne och fikade :D :D

nu håller magnus på att bråkar med antenn kablar och annat skit :D själv har jag vageln i ögat som bråkar och mensvärk till förbannelse ,,,,

funderar på att ta ett glas vin eller hela flaskan ;).. på måndag är det jobb som gäller ..






puss och hej


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0