onsdag

Skrivet: 2010-08-11 Kl: 16:32:00

usch för denna dag säger jag bara :( är allderless för trott för allt .. nu hoppas jag att ungarna är lika snälla resten av dagen som varit ...

ska strax börja med maten ... i dag får det bli kyckling och kroketter + beasås ....
sen blir det en tidig säng för ungarn och mig ...

igår var det en riktigt mysig dag ... åkte till jossan och sara efter att jag hämtade ungarna från dagis:D så sara tog lite fina kort på barnen som ska redigerats :D
efter det åkte jag hem till helene som hade haft arwen , där fick vi lite mat innan vi åkte hem .... väl hemma så kom karro och ungicks lite med mig på kvälls kvisten :D :D

men nu blir det lite käk sen sängen .. är så sliten idag :D :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0