förkyld

Skrivet: 2010-08-24 Kl: 17:40:37

svar på hur jag gjort för att gå ner .:D jag har inte gjort så himla mycket faktiskt ,,, jag började jobba och då fick jag in rutiner med frukost lunch och middag,,
nu på senare tid har jag tagit lång promenader och börjat jogga lite :D


idag kände jag mig lite snuvig när jag åkte till jobbet :D nu efter jobbet är jag skitförkyld ...
dagen på jobbet har varit asrolig ... vi har mest busat känns det som..
vi är väldigt omogna måste jag varna om ;:D :D vi hade spritpenne krig ,,, handsprits krig och sist men inte minst ,,, när vi städa köket så hade jag och anders vatten krig ... båda droppade av vatten när vi var klara :D
var riktigt skönt att få skoja loss lite idag :D

snart kommer jossan och vi ska diskutera vilka skitar män kan vara :D (inte alla)



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0