fast anställd

Skrivet: 2010-08-29 Kl: 21:51:17

jag fick fast anställning i fredags :D :D så jävla nice .......
nu är förkylningen över och helgen lika så ...
i morgon börjar jag 16-23.30 :( kommer några storpampar så det ska va skinande rent så vi får jobba natt :(
sen börjar jag kl 8.30 dagen efter ....

ska även åka och hämta walle i morgon så arwen har lite sällis när jag är borta ...

ungarna ska sova hos farmor och farfar tills tis så hämtar jag dom efter jobbet på tis :( kommer sakna dom massor .

magnus åker även till sthlm i natt så kommer va helt själv ju ... not good,

möblerade om lite på övervåningen idag... fick en jätte fin smides dagbädd av mamma som vi ställde upp ..

i morgon blir det att gå till familjenhus :D :D det va jätte längesen och liam är as glad för det...

denna lilla snutta har börjat prata mer och mer :D :D jätte kul att lyssna på henne :D :D
hon har sagt älskar dig till mig nu D:D :D :D :D blrv as glad :D 







Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0