depp:(

Skrivet: 2010-08-12 Kl: 20:51:18

usch och fy för i dag ....vill bara gråta idag ....
började med att jag försov mig.. stressar som ett as till jobbet och blir stannad av polisen .. slapp böter fast jag inte hade med mitt körkort med mig ....

blev as grinig på jobbet .. jobbet som jag kommer ha kommer gå från att va typ 85% till typ 65 % och det är fan ingenting :(

efter jobbet tog jag med ungarna och drog till mamma en stund.

på kvällen började min brödrost brinna :O inte så bra kanske ,,,, nej så nu måste jag köpa en ny..

känner mig så förbannat off....
vill ha hem magnus nu ,,men han kommer hem i morgon kväll :(


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0